සාම්ප්රදායික බවින් බැහැර වූ උඩරට මනාලියක්
බැලූ බැල්මට උඩරට මනාලියක් සේ පෙනුණද මෙම මනාලිය හැඩගන්වා තිඛෙන්නේ සාම්ප්රදායික බවින් බැහැර වූ උඩරට මනාලියක් ලෙසිනුයි. එමෙන්ම සාරි හැට්ටයේ අත් නිර්මාණය කර තිඛෙන්නේ උරහිසට පහළින් බෝරිච්චි කර නැවත මැණික්කටුව තෙක් දිගට දැමීමෙන්. සාරියේ පැහැය තද තැඹිලි සහ දුඹුරු පැහැයට හුරු අතර සාරිය සඳහා සරල මෝස්තරයක් දමා තිඛෙනවා. ආභරණ ඉන්දියානු ආභරණ වන අතර මල් කළඹ සඳහා මෙරුන් පැහැය මිශ්ර වූ තද තැඹිලි පැහැයම යොදාගෙන තිඛෙනවා. වඩා ස්ථුල නොවූ යුවතියකට නික්මයාමේ ගමනට මෙම විලාසිතාව වඩාත් ගැළපෙනවා. උපුටා ගැනීම ලක්බිම පුවත් පතඇසුරෙනි