නොසිතා කරන පූංචි වැරදි මහ ලොකු දේවල් බව අමතක කරන්න එපා
අද කාන්තාවන්ට අත්විඳින්නට සිදුව ඇති තාඩන පීඩන කෙළවරක් නැතැයි සමහරු හඬ නගති. එහෙත් තවත් සමහරකගේ අදහස වී ඇත්තේ කාන්තාවන් විසින්ම එකී බොහෝ කරදර තමන් වෙත ඇදගන්නා බවයි. එදිනෙදා සමාජමය කටයූතුවලදී අසන්නට දකින්නට ලැබෙන ඇතැම් දේ තුළින් මා දෙවැනියට සඳහන් කළ සිද්ධිය බොහෝ දුරට නිවැරදි යයි සිතේ. ඒ කෙසේ වූවත් අප අද කාන්තාවන්ගේ ඇතම් කටයූතු පිළිබඳව කතාබහ කරන්නට, කාන්තාව ගැන මෙන්ම දේශීය සංස්කෘතිය ගැනද වැඩි අවධානයකින් හා උනන්දුවකින් කතා බහ කරන රීටා හේමපාල මහත්මිය හමූවූණා.
දෑන් අවූරුදු විසිපහක පමණ කාලයක ඉදලා අපි බටහිරට ගැති වෙන්න පටන් අරගෙන තියෙනවා. ඒක නැහැයි කියන්න පූළුවන් සාධකයක් නැහැ. ඒ කොහොම වූණත් අද පවූල කියන සමගි සංධානයත් විසිරිලා යමින් තියෙන්නේ. ඒකට සම්පූර්ණයෙන් වග කියන්න ඕන කාන්තාව නැත්නම් පවූලේ මවයි.
අශෝභන ඇඳුම් :
අද බලන්න අපේ යූවතියන් අඳින පළඳින විදිහ. ශරීරයේ වැහෙන්න ඕන සියල්ලම එළිියේ. කලිසම් අඳින එක නරක නැහැ. ඒත් ඒකෙත් ක්රමයක් තියෙනවා. කකුල්වලට හොඳටම හිරවෙලා.යට ඇඳුම් ඉලිප්පිලා පේනවා. සමහර යූවතියන් කලිසම අඳින්නේ ඉනෙන් පහළට දෑන් වැටෙන්න වගේ. යට කලිසම උඩට පේනවා. ඒකෙන් ලස්සනක් මතුවෙන්නේ නැහැ. දකින අය තුළ ඇතිවෙන්නේ ජූූූූූගුප්සාජනක සිතුවිලි. එහෙම නැත්නම් පිළිකුලක්. තවත් සමහර ගැහැනූ ළමයි ඉන්නවා තමන්ගේ උඩූකය වහගන්න අඳින ඇඳුම් පූංචි පටියකින් තමයි රඳවාගෙන තියෙන්නේ. තවත් අය නිකම්ම රබර් පටියකින් රඳවාගෙන ඉන්නවා. පහූගිය දවසක මහරගම නගරයේ දි එවැනි ඇඳුමක් ඇඳගෙන සිටි යූවතියකගේ අර පූංචි නූල් කපලා තිබූණා. ඒ වගේම රංචූ ගැහෙන කොල්ලෝ කෙල්ලෝ ඉන්නවා. එහෙම තැනකදි අර වගේම යූවතියකගේ කලිසම පහළට ඇඳලා තිබූණා. යූවතියන් මෙවැනි කනගාටූදායක තත්ත්වයන්ට මූහූණ දෙන්නේ අශෝභන ඇඳුම් නිසයි. මේකට වග කියන්න ඕනේ අම්මලා. තරුණ දුවෙකුට විලි ලැජ්ජාව ඇතිව පාරේ ඇඳුමක් ඇඳගෙන යන්න උපදෙස් දෙන්න අවවාද දෙන්න ඕනේ. ඒක අම්මලාගේ යූතුකම හා වගකීම.
මාතෘ ගරුත්වය :
එක අතකට අද කාලේ සමහර අම්මලාට තමන්ගේ තරුණ දුවට අවවාදයක් දෙන්න පූළුවන් තත්ත්වයක් නැහැ. ඇයි ඉතින් ඔය සමහර අම්මලාගේ ඇඳුම් පැළඳුම් ඒ වගේනේ. සමහර විට අපි දකිනවා අඳින ඇඳුම පිළිවෙලකට දුව ඇඳගෙන යනවා. ඒත් අම්මා ත්රි කෝටා කලිසමක් ඇඳලා කොට ටීෂර්ටි එකක් ඇඳලා පේන තැන්වහා ගන්න ඒක පල්ලෙහාට ඇද ඇද පාරේ යනවා. මේ ඊයේ පෙරේදා දවසක මම දෑක්කා සූපර් මාර්කටි එකට අම්මා කෙනෙක් ඇවිල්ලා හිටියා. ඇය දරුවෙක් ලැබෙන්නයි හිටියේ. කුසට මාස පහක් හෝ හයක් ඇති. ඇය ඇඳ සිටියේ ඇඟටම හිර වූ ත්රිකෝටා කලිසමක්. කුසෙන් හතරෙන් තුනක් පේන ටීෂර්ටි එකක්. ඇඳලා හිටියේ. අර බඩ දරු අම්මා ඇවිල්ලා හිටියේ එයාගේ සැමියා සමගයි. බඩූගන්න ඇවිල්ලා හිටපූ සමහර පිරිමි ඇවිල්ලා අලුත් වටිටක්කා ගෙඩියක් කිය කියා බල බලා යනවා. ඒකෙන් අර තාත්තා හූඟක් අසරණ වූණා.
ඇය හා ඇයගේ සැමියා එලෙස අසරණ වූණේ අර කාන්තාව උත්තරීතර මව් පදවියට සූදානම් වෙන බවත් අමතක කරලා තැන නොතන නොබලා ඇඳුමක් ඇන්ද නිසානේ අර පිරිමි වටිටක්කා ගෙඩියක් ලෙස දරු ගැබ හැඳින් වූයේ කාන්තාවගේ වරද නිසයි. ඇය මව් පදවියට සූදානම් වෙන ලදක්. ඇය තමන්ගේ මෙන්ම මව් පදවියේ ගරුත්වය රැකෙන පරිදි ඇඳුම ඇන්දා නම් එහෙම වෙන්නේ නැහැ. ඇය නොවේ එතැන වැරදි ඇයගේ වැඩිහිටියෝ. පාසලේ ගුරුවරු. ඇයි පාසල් යන කාලේ නිල ඇඳුම ගැන සැලකිලිමත් වෙනවා වගේම ඉන්පසූ ජීවිතේදී, සමාජයේ හැසිරිය යූතු විදිහ ඇයට ඇයගේ පාසල් ගුරුවරියන්වත් කියලා දීලා නැහැ.
තරුණ දියණියන් මෙන්ම තරුණ මව්වරු විලාසිතා කළ යූතුයි.ඒත් තමන් විලාසිතා කරන්නේ ඇයි එමගින් තමන්ට වන වාසිය වගේම අවාසිය ගැනත් හිතන්න ඕන. ඒ කොහොම වූණත් කාමූකත්වය ඉස්මතු වෙන විදිහට, සමහර අය කියන ඔයා හරි සෙක්සිි එහෙම නැත්නම් ඔයාට තියෙන්නේ සෙක්සි ලුක් එකක් කියන වචනවලට රැවටී සමාජයේ පිළිකුලට ලක් නොවෙන්න වගබලා ගන්න.
නිදන ඇඳුම නිදන කාමරයට සීමා කරන්න :
විලාසිතා ලොවේ ඉහළම විලාසිතාව රාත්රි නිදන ඇඳුමයි. ඒ වගේම කාන්තාවකගේ යට ඇඳුම් විශේෂයෙන් බ්රෙසියර් වගේ යට ඇඳුම් අපේ සමහර කාන්තාවන් අඳින්නේ විකෘතිවයි. සමහර කාන්තාවන් රාත්රි නිදන ඇඳුම ඇඳගෙන මිදුල අතුගානවා. උදේ පාන්දර කඩේට දුවනවා. කවූරු හරි කතා කළොත් ඉදලා අත්හැරලා ඉහළිනූයි පහළිනූයි අල්ලාගෙන ඇඹරෙනවා.ඇයි තමන් දන්නවා නිරුවතින් ඉන්නේ කියලා. උදේට නිදන කාමරෙන් එළියට එද්දී ඇඳුම මාරු කරගෙන හිස පීරගෙන එළියට එන්න පූළුවන්. හැබැයි ඒ ගැන කතා කළොත් උදේට ඕවා කරන්න කොහේද වෙලාවක් මහත්තයගේ වැඩ. ළමයින්ගේ වැඩ ඉවරයක් නැහැ.කියනවා ඇත්ත උදේට කොයි ගෙදරත් වැඩ තියෙනවා. ඒත් එවා පිළිවෙලකට කරන්න ඕන. පාන්නදර හතරට නැගිටින අම්මා කෙනෙකු පාන්දර 3.55 ට නැගිටලා ඇඳුම් මාරු කරගන්න විනාඩි පහක් යෙදීම අපහසූ නැහැ. මිදුල් අතු ගාන්නේ මහත්තයයි ළමයිනූයි ගෙදරින් ගියාට පස්සෙයි. නිදන ඇඳුම් ඇඳගෙන මිදුල අතුගානවා විතරක්ද? ඇඳුම උඩිනූයි පහළිනූයි අල්ලාගෙන අල්ලපූ ගෙදර කාන්තාව සමග තාප්පෙට උඩින් ඔලුව දාගෙන හෝ වැට අද්දරට වෙලා කතා කර කර ඉන්නවා. වරුවක් විතර. රුප පෙටිටියේ යන අනවශ්ය දේවල් දිහා බලාගෙන ඉන්නවා. මේ කාලය තුළ වඩා වැදගත් ඵලදායි වැඩක යෙදෙන්න පූළුවන් කියලා හිතට ගන්න.
එළවළු මාළු සෝදන සින්ක් එකට මූහූණ කට සෝදන්න එපා :
අපේ බොහෝ කාන්තාවන් කරන තවත් වැරදි ක්රියාවක් තමයි දත් මදිමින් කුස්සියේ සින්ක් එකට කෙළ ගහනවා එහිම එළවළුත් සෝදනවා. තව සමහරු පොල් කුඩූ ටික, තේ කුඩූ ටික දමන්නේ සින්ක් එකට. සින්ක් එක බොහොම පිරිසිදුව තියා ගන්න ඕනේ. සින්ක් එක ප්රයෝජනයට ගන්නේ කුමකටද කියලා වටහා ගන්න. ඒවගේම තමයි සමහර අය දත් මැද මැද පාරේ ඉන්නවා. එහෙම නැත්නම් මල්පැලවලට වතුර දමනවා. මිදුල හැම තැනම කෙළ ගහනවා. දත් මදින එක අතිශයින්ම පෞද්ගලික වැඩක්. අනික කෙළගැසූවාම විශේෂයෙන් දන්තාලේප සමග ඒවා මිදිලා දවසක් දෙකක් තියෙනවා. මිදුලේ අඩිය තියන්නවත් අප්රසන්නයි.
- දත් මදින්න ඉස්සර භාවිත කළේ අඟුරු කැබැල්ලක් දැහැටි කෝටූවක්. ටූත් බ්රෂ් ආවට පස්සෙයි.
- අපේ කාන්තාවන් පමණක් නෙවෙයි සමහර පිරිමිත් දත් මැද මැද පාරට වෙලා ඉන්න පූරුදු වූණේ.
- රැකියාවක් නොකරන ඔබ දවස පූරා දෑලි කුණූ පෙරාගෙන ඉන්න එපා. මහත්තයාට ඔබ එපා වේවි.
මේ වගේ සිරිත් විරිත් තියෙන අය ස්වභාවයෙන්ම අපිරිසිදුයි. මට නාන්නවත් වෙලාවක් නැහැ ගෙදර වැඩ. කියන එක හිස් වචන ටිකක් විතරයි. කොච්චර වැඩ කළත් අපේ කෙනාට අගයක් නැහැ. එයාට හොඳ පිට ගැහැනූ. මෙසේ ආවලාද නගන බිරින්දැවරු කොතෙකුත් ඉන්නවා. මහත්තයා තමා නොසලකා හැර පිටස්තර ගැහැනූ ගැන උනන්දුවෙනවා නම් ඒක කාගෙවත් වරදක් නෙවෙයි තමන්ගේ වරද මහත්තයා එක්ක කතා බහ කරන්න තේ එක පිරිසිදුව හදලා දෙන්න. ගෙදර රාජකාරි කරගෙන ඉන්න කාන්තාවක් නම් ඔහූ එන වෙලාවට පිරිසිදු ඇඳුමක් ඇදලා කොන්ඩේ පීරාගෙන පිළිවෙලකට ඉන්න ඕන. තමන්ගේ බිරිඳ තමන් ආදරය කළ කාලයේ සිටි පේ්රමවන්තිය විදිහට හැමදාම දකින්න පිරිමි කැමතියි. ළමයි ලැබූණාම වයසට යන විට ශරීරයේ යම් යම් වෙනස්කම් ඇති වෙනවා. ඒත තමන්ගේ පිරිසිදුකම රැක ගන්න සැමියාගේ ආදරය දිනාගන්න එය බාධාවක් නොවේ. ඒක කාන්තාවන් තේරුම් ගත යූතුයි.